Konferencia Innovation day by GENERALI - Inovácie, ktoré menia život aj podnikanie

Konferencia Innovation day by GENERALI - Inovácie, ktoré menia život aj podnikanie

Dňa 28.05. 2024 sme sa zúčastnili konferencie Innovation day by GENERALI, ktorá sa konala v priestoroch City Areny v Trnave. Nosnou témou konferencie boli práve spomínané inovácie v poisťovni GENERALI, ale aj vo svete sociálnych sietí. Vo výsledku sme tak mali možnosť dozvedieť sa viac informácií z prostredia poisťovne, ale rovnako sme sa dopočuli o inováciách a ich vplyve na spoločnosť.

Ako prebiehal event? 

Už ráno nás čakalo skvelé občerstvenie a nasledovala prvá časť programu. Tá bola venovaná najmä novinkám z prostredia Generali poisťovne. Predstavili vylepšenú verziu aktuálneho portálu - nový SAN MARCO PORTAL 2.0 , ktorý by mal urýchliť prácu, pretože bude poskytovať vylepšené možnosti vyhľadávania, a tiež funkciu - stroj času, vďaka ktorej je možné vrátiť sa späť tam, kde ste boli naposledy. Celkovo pracovali na vylepšeniach, ktoré majú uľahčiť prácu a priniesť lepšie výsledky.  


Ďalšia časť programu bola venovaná inováciám v zmysle online priestoru. Je nutné pochopiť dnešné návyky a očakávania, pričom tempo neudávajú poisťovne, ale dirigujú ho práve veľké firmy - ako Google, Airbnb, Netflix. Je tiež podstatné vytvoriť personalizované prostredie aplikácií, ktoré sa prispôsobuje individuálne každému človeku a tým má aj väčšiu hodnotu pre jednotlivca. 

Nové = dobré 

Odniesli sme si aj myšlienku, že nové nerovná sa automaticky dobré alebo lepšie, ako bolo niečo predošlé. Je okej byť v komfortnej zóne a nepresahovať inováciou produkty tak, že môže prísť k ich neprijatiu. Najlepšia inovácia je tá, ktorú nevidíme na prvý pohľad, ale plynulo sa s ňou vžijeme. 

Kto bol súčasťou konferencie? 

Počas konferencie prednášalo niekoľko interných speakrov, ako Michal Hausner, Michal Vysoký, Peter Kachút, Marek Klčo, Filip Sklenár, a tiež dvaja externí hostia - Tony Dúbravec a Oliver Šimko.

Po prvej časti prednášok sme mali čas na prestávku, počas ktorej sme si mohli vychutnať kávu a občerstvenie. Pokračovali ďalšie zaujímavé prednášky, ktoré nám z časti odhalili vplyv inovácií na svet sociálnych sietí a hodnotu budovania vlastnej značky, ktorou sa riadime aj my. 

Pri budovaní značky je tiež zásadné vnímať, že osobná značka posilňuje dôveryhodnosť, hodnotný obsah, pomáha budovať silnejšie vzťahy a prináša nečakané príležitosti a podporuje získavanie nových klientov. Odlíšenie je v detailoch a nemusí znamenať také veľké zmeny, ako si myslíte. Rozpoznateľnosť a zapamätateľnosť je viac ako unikátnosť, pričom to docielime práve skvelým produktom, dosahom, frekvenciou a konzistentnosťou. 

Celkovo to bol príjemný event plný inovácií. Dozvedeli sme sa nové informácie, ktoré môžu byť prospešné pri budovaní našej osobnej značky.

Galéria